Pinnacle kåret til "Årets eSport-operatør"

Pinnacle.com leder fortsatt an innen eSport under 2016 EGR Operator Awards

London, 29. november 2016

Artillery Garden ved HAC i London var åstedet for et strålende arrangement der Pinnacle vant EGR 2016 eSports Operator of the Year Award og dermed fikk bekreftet sin status som ledende innen eSports-tipping i hele verden.

På en kveld der salen var full av nøkkelaktører innen nettspill, møtte Pinnacle hard konkurranse, men klarte å sikre seg tittelen og befeste posisjonen som nummer én i eSport-tippingens verden.

egr-award-esports-social-2.jpg

Marco Blume, Trading Director i Pinnacle sa:

"Da vi satset på eSport for første gang i 2010, fantes det ikke noe marked – men vi jobbet iherdig og utviklet egne odds og innsatsgrenser i tråd med behovene til den stadig økende eSport-fanbasen. I dag vokser Pinnacles eSport-tippevolum med over 200 % i året. Denne prisen er en stor anerkjennelse av denne suksessen og støtter det videre arbeidet vårt for å lede an innen integritet i eSport-tipping.”

Gerard Starkey, redaktør i EGR sa:

"Vi gratulerer Pinnacle så mye med seieren i kategorien eSports Operator of the Year ved 2016 EGR Operator Awards. Dommerne mener Pinnacle er gullstandarden innen eSports-tipping, og ble imponert over Pinnacles markedsføring av eSports-tipping i seg selv, spesielt det egne eSports-senteret".

Harry Lang, Marketing Director i Pinnacle sa:

"Vi har lagt ned mye tid og innsats for å bli ledende innen eSports-tipping, så vi setter stor plass på denne anerkjennelsen. Vi er glade for at Pinnacle stadig regnes som en leder innen eSports-tipping, og vi håper vi klarer å holde på denne posisjonen i fremtiden."

Kontakt press@pinnacle.com for mer informasjon om Pinnacle.

Følg oss @PinnacleSports

- Slutt -