Pinnacle utbildar sina kunder med Oddsresurser

Det lärorika spelbolaget ger ut nätets mest omfattande artikelsamling om oddsrådgivning.

London, 31 januari 2017

Det ledande spelbolaget Pinnacle.com har nyss förstärkt sitt fokus på att utbilda sina kunder ytterligare genom att lansera sin nya avdelning Oddsresurser. Det sägs vara den allra mest omfattande samlingen av lärorik oddsrådgivning på nätet.

Målet med Oddsresurser är att belysa vikten av strategiskt och analytiskt tänkande när man spelar. Detta görs via en användarupplevelse som styrs direkt av kunden.

Förutom artiklar som nu är indelade i separata kategorier och inlärningsnivåer har Pinnacle tillkännagett ett nytt liveflöde med unik marknadsanalys och oddsuppdateringar plus en avdelning för spelverktyg. Allt detta presenteras med ett djärvt, lättanvänt gränssnitt som är responsivt även på mobilen. Tack vare kommande uppdateringar under de närmsta månaderna ska Oddsresurser ta Pinnacles kundengagemang till helt nya nivåer.

br-press-release-insert-sv.jpg

Så här säger Pinnacles VD Paris Smith:

"Pinnacle har alltid satt kunden i främsta rummet och använt sin marknadsexpertis till att utbilda sina spelare snarare än att delta i ett huvudlöst bonusrace. Med lanseringen av Oddsresurser ökar vi den unika "utbildningsbonus" man får som Pinnacle-kund".

Mirio Mella som är ansvarig för kundrelationer på Pinnacle säger:

"Pinnacle är stolt över sitt unika rykte som källa till utbildningsmaterial; Oddsresurser är ytterligare ett tecken på vikten av denna strävan. Den revolutionerande användarupplevelsen matchar nu den exceptionella innehållsstandard som vår redaktion producerar regelbundet. Jag väntar spänt på att höra vad våra kunder tycker".

För mer information om Pinnacle kan du kontakta press@pinnacle.com.

Följ oss: @PinnacleSports

- Slut -