Pinnacle jatkaa globaalia e-urheilumenestystään Pinnacle Cup II CS:GO -tapahtumalla

Uusi sopimus sitoo Pinnaclen isännöimään uuden Pinnacle Cup CS:GO -tapahtuman.
Kesäkuun 18. päivä 2021

Pinnacle ilmoittaa ylpeänä, että toinen Pinnacle Cup CS:GO -tapahtuma järjestetään kesäkuun 28. päivästä heinäkuun 16. päivään vuonna 2021. Maaliskuussa järjestetyn ensimmäisen Pinnacle Cupin menestyksen jälkeen CS:GO-huipputiimit ympäri maailmaa ovat taas valmiita ottamaan mittaa toisistaan ja kisaamaan siitä, kenellä on maailman paras joukkue ‒ ja myös ottamaan osansa yhteensä 100 000 dollarin voitoista.

Tämän lisäksi Pinnacle jatkaa yhteistyötään datayhteistyökumppaninsa GRID:in ja tuotantoyhteistyökumppaninsa Relog Median kanssa tarjotakseen maailmanluokan katselukokemuksen yleisölleen. Toimintaa voi seurata nettisuoratoistopalvelu Twitchissä TEBtv-kanavalla, jossa turnaus alkaa joukkovaiheessa, johon osallistuvat kaikki tiimit kuten Sharks, Tricked, ja VP. Prodigy, ja monet muut ottavat mittaa toisistaan ennen kuin ENCE:n, Entropiqin, MIBR:in ja Pinnacle Cup -finalistit HAVU liittyvät turnaukseen sveitsiläisessä vaiheessa. Menestyksekkäät joukkueet etenevät tämän jälkeen knockout-tyyliseen playoff-vaiheeseen, johon lisätään neljä erikseen kutsuttua joukkuetta.

Pinnacle tarjoaa parhaan hintatason kertoimet kaikille ennen ottelua ja ottelun aikana lyödyille vedoille matalimmilla erotuksilla tarjotakseen asiakkailleen vertaansa vailla olevaa markkina-arvoa. Pinnacle Cup II:n karsintakierrosten kertoimet ovat nyt saatavilla. Katso uusimmat kertoimet täällä.

Pinnaclen toimitusjohtaja Paris Smith:

''Olemme innoissamme voidessamme julkistaa toisen Pinnacle Cup CS:Go -tapahtuman ensimmäisen keväällä järjestämämme turnauksen menestyksen jälkeen. Sen menestys on tiimimme ja yhteistyökumppaniemme väsymättömän työn ansiota, ja he ovat saaneet aikaan vertaansa vailla olevan fanikokemuksen, joka vahvistaa Pinnaclen suhdetta e-urheilunyhteisöön.

Oma sitoutumisemme Pinnacle Cup II:n osoittaa entisestään tavoitettamme skaalata arvoehdotuksemme kaikkiin tuotteisiimme sekä turnauksen suoratoistamiseen yhteistyössä GRID:in ja Relog Median kanssa.

Odotamme innolla, että pääsemme toivottamaan tervetulleiksi takaisin osan joukkueista, jotka ottivat osaa ensimmäiseen Pinnacle Cupiin, ja että pääsemme avaamaan oven osalle maailman parhaista joukkueista, jotta he pääsevät ottamaan mittaa toisistaan ja selvittämään, kuka on voittaja.''

Ben Cove, Pinnaclen markkinointipäällikkö:

''Vuoden 2021 alkupuoli on ollut merkittävä Pinnaclen elinkaaren ja e-urheilutarjontamme kannalta. Tiesimme, että Pinnacle tulisi tarjoamaan parhaita mahdollisia e-urheilukertoimia, mutta olisiko meistä laajentamaan toimintaamme oman e-urheiluturnauksen luomiseen ja saamaan aidon yhteyden yleisöön?

Ensimmäinen Pinnacle Cup CS:GO -turnaus todisti, että konsepti toimi ja myös ylitti ennakko-odotuksemme. Nyt olemme rakentamassa suuruusluokka ja pitkäikäisyys tähtäimessämme Pinnacle Cup II:sta kesä- ja heinäkuulle, ja olemme jo alkaneet suunnitella strategiaa tuleville tapahtumille ja uusille sisällöille, kilpailuille, fanikokemuksille ja pelaajien osallistumiselle muilla digitaalisilla ja LAN-pohjaisilla alustoilla.

On mahtavaa, että pääsemme tekemään taas yhteistyötä tapahtumamme pääsponsorin Trustlyn kanssa. Trustlyn intohimo e-urheiluun ja etenkin CS:GO-peliin on ollut todella näkyvillä koko prosessin ajan, ja odotammekin innolla, että pääsemme tekemään taas yhteistyötä heidän kanssaan ja tekemään tästä todellisen maailmanluokan tapahtuman.''

Tietoja Pinnaclesta – Pinnacle on alkuperäinen e-urheiluvedonlyönnin edelläkävijä, joka on ollut vetämässä alaa jo yli vuosikymmenen. Se on yksi ensimmäisistä vedonvälittäjistä, jotka alkoivat tarjota e-urheiluvedonlyöntiä jo vuonna 2010, ja Pinnaclen kokemus e-urheilun saralla onkin vertaansa vailla. E-urheilu on Pinnaclen DNA:ssa, ja se on luonut aidon ja kattavan yhteyden yhteisöön. Verkon parhaan esports-vedonlyöntikokemuksen tarjoamisen lisäksi Pinnacle on sitoutunut auttamaan faneja tutustumaan esports-vedonlyöntiin ja parantamaan esports-kokemusta maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja Pinnaclesta saat ottamalla yhteyttä osoitteeseen press@pinnacle.com